Kardio zóna

  • Eliptical
  • Běžecký pás
  • Cyklotrenažer
  • Orbitrek
  • Spinner
  • Stepper

Eliptical

ElipticalEliptický trenažér, někdy také označován jako eliptical, nebo crossový trenažér, je velmi efektivní kardio fitness stroj pro procvičení celého těla. Díky elipsovitému pohybu je eliptický trenažér maximálně šetrný k vašim kloubům a při cvičení rovnoměrně zatěžujete svalstvo celého těla.

Eliptický trenažér je také ideální kardio přístroj pro efektivní hubnutí, spalování nadbytečných kalorií a díky tomu je jedním z nejoblíbenějších strojů pro hubnutí u žen i mužů.

Proč cvičit na eliptickém trenažéru?

  • cvičení na elipticalu je mnohem efektivnější než na jiných kardio přístrojích nebo při běhu
  • nahradí běžecký trenažér, stepper, rotoped a další přístroje
  • má pozitivní vliv na krevní tlak, krevní oběh,
  • zvyšuje vitální kapacitu plic a spaluje tuky
  • posílí svaly podle vašich požadavků.
  • pokud jsou při cvičení zapojeny do pohybu horní i dolní končetiny, dochází k posílení všech svalových partií celého těla
  • lze cvičit pouze se zapojením dolní části těla

Jak správně cvičit na elipticalu:

  • důležité je nalezení a nastavení vhodné pozice pro cvičení – především délky kroku
  • vhodné je zařadit před samotným cvičením na elipticalu krátkou rozcvičku a strečink
  • při cvičení je možné vybrat z přednastavených programů
  • při cvičení na manuálně ovládaném elipticalu je vhodné začít trénink s menším zatížením
  • po rozehřátí svalů můžeme zátěž zvýšit
  • na závěr tréninku opět snížíme zátěž a uvolníme svaly
  • pro dosažení očekávaných účinků je důležitá doba cvičení – ke spalování tuků (aerobnímu svalovému metabolismu) dochází po 20 – 40 minutách cvičení.

FIT

F = frekvence cvičení 3 – 5 x týdně, 
I = intenzita cvičení 60 – 90 % maximální tepové frekvence, 
T = délka cvičení 20 – 60 minut

  • na závěr cvičení doporučujeme zařadit cviky na uvolnění, vydýchání a zklidnění svalů
  • na elipticalu lze cvičit dvěma způsoby – se zapojením celého těla při úchopu za pohyblivá madla nebo zapojením dolních končetin při úchopu za pevná madla

logofinal

JÉČKO Fitness - jediné místo v Hlinsku , kam se budete rádi vracet nejen za sportem, ale také za přáteli a pohodovou atmosférou!

JÉČKO Fitness pro ženy

Wilsonova 235, 539 01 Hlinsko
  Mgr. Jitka Ouřecká
  IČ: 05379555

Kontakt

info@fitko-jecko.cz

+420 776 824 386

+420 776 824 745

©2020 JÉČKO Fitness. All Rights Reserved.   Hosted on MyDreams VPS